قوانین و شرایط قالب پرو

کاربر گرامی لطفاً قوانین و شرایط زیر را جهت دریافت خدمات بهتر و همچنین قبل از ثبت سفارش، به دقت مطالعه بفرمایید.

حساب کاربری

❯ هر شخص حقیقی یا حقوقی که قصد خرید از قالب پرو را دارد، برای خرید ملزم به ساخت حساب کاربری می‌باشد. فرآیند ساخت حساب کاربری به‌صورت خودکار در صفحۀ تسویه حساب انجام می‌شود.

❯ ایمیل و شماره تماس واردشده توسط فرد، باید یک ایمیل و شماره تماس حقیقی باشد، زیرا راه ارتباطی کاربر با قالب پرو هستند. در صورت نیاز جهت پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی پیش‌آمده، از این راه‌ها می‌توان استفاده نمود.

❯ استفاده از هرگونه نام جعلی و یا ایمیل نامعتبر برای سوء استفاده‌های احتمالی یا نقض حقوق دیگر افراد، باعث مسدودی حساب کاربر می‌شود.

تعریف کاربر یا مشتری

❯ به هر شخص حقیقی یا حقوقی که از محصولات قالب پرو خریداری نماید و یا در سایت از طریق فرم ثبت‌نام عضو شود، کاربر یا مشتری گفته می‌شود.

حفظ حریم خصوصی شما

❯ اطلاعات خصوصی کاربران مانند شماره تلفن همراه، ایمیل و … در طول فرآیند ثبت نام، به‌طور کاملاً محرمانه نزد ما محفوظ می‌ماند.

حفظ محرمانگی اطلاعات

❯ با توجه به اهمیت محتوای ارسالی کاربران جهت دریافت خدمات، قالب پرو متعهد می‌شود فایل‌های دریافتی را صرفاً جهت ارائه خدمات به کاربر به‌کار گیرد و آن را در اختیار دیگران قرار ندهد.

حق مالکیت معنوی

❯ محصولات منتشرشده در قالب پرو، به‌صورت اختصاصی توسط قالب پرو تهیه و ارائه شده‌اند. هرگونه سوءاستفاده از این محصولات، نظیر به اشتراک‌گذاری از طریق سایر سایت‌ها و یا پلتفرم‌ها تخلف محسوب شده و با شکایت و پیگیری قانونی همراه است.

❯ شما حق تولید، انتشار و اصلاح تمام محتوای وبسایت (نظیر تصاویر، ویدئوها، آیکون‌ها و…) را برای بهره‌برداری تجاری ندارید.

❯ هرگونه کپی‌برداری و انتشار محتوای وبسایت قالب پرو بدون اجازه و ذکر نام منبع، غیرقانونی می‌باشد.

شرایط استفاده از محصول برای خریدار

❯ خریدار حق انتشار و به اشتراک‌گذاری محصول از هیچ طریقی را ندارد.

❯ هر محصول خریداری شده توسط کاربر حقیقی و یا حقوقی، تنها برای استفادۀ یک فرد می‌باشد. خریدار تعهد می‌دهد که بعد از خرید محصول، آن را در اختیار فرد دیگری قرار نمی‌دهد.

❯ در صورت مشاهده تخلف افراد حقیقی و یا حقوقی، فرد و یا نهاد خاطی ملزم به جبران ضرر و زیان وارده خواهد بود.

آپدیت محصولات

❯ در صورتی که خریدار بعد از خرید محصول نیاز داشته باشد تا محصول خریداری شده، بروزرسانی، اصلاح و یا تغییر جزئی داده شود، قالب پرو ملزم به ارائه محصول جدید به خریدار می‌باشد.
❯ ارائه محصول جدید می‌تواند از طرق مختلف مانند ارسال تیکت، آپلود در آپلودسنترها و یا ایمیل باشد. مسئولیت نگهداری و حفظ محصول جدید برعهدۀ خود مشتری می‌باشد.

مدت زمان نگهداری فایل‌ها از طریق تیکت

❯ فایل‌های ارسالی و دریافتی کاربران از طریق تیکت، تنها یک ماه نگهداری می‌شوند. مسئولیت نگهداری فایل‌های کاربر از طریق تیکت برعهدۀ خود کاربر می‌باشد.

بازگشت وجه

❯ از آنجایی که محصولات دانلودی مانند کالای فیزیکی قابل مرجوع نیستند، لطفاً شرایط بازگشت وجه زیر را با دقت مطالعه نمایید.

بازگشت وجه تنها در شرایط زیر امکان‌پذیر است:

  • خریدار، محصول خریداری شده را دانلود نکرده باشد.
  • ایرادی متوجه محصول باشد و با توضیحات مندرج در صفحه محصول مطابقت نداشته باشد.
    تبصره: در صورتی که محصول خریداری شده ایراد داشته باشد، در صورت تمایل کاربر، از طریق پشتیبانی ایراد محصول برطرف می‌گردد و محصول جدید در اختیار قرار می‌گیرد. در صورت عدم تمایل، وجه پرداختی بازگردانده می‌شود.
  • عدم تطابق محصول (قالب پایان‌نامه) با شیوه‌نامه نگارش پایان‌نامه دانشگاه مندرج در صفحۀ محصول.
  • در صورتی که یک محصول به‌صورت ناخواسته دو بار خریداری شود.
  • در صورت ارائه دلیل موجه مبلغ پرداختی بازگردانده می‌شود.

❯ بازگشت وجه به شماره کارت ارسالی کاربر، پرداخت می‌شود و هزینۀ کارمزد کارت به کارت از مبلغ پرداختی کاربر کسر می‌شود.

شرایط عدم بازگشت وجه

❯ لطفاً قبل از خرید، حتماً توضیحات مندرج در صفحه محصول را با دقت مطالعه کنید و در صورتی که سؤالی دارید می‌توانید قبل از خرید از طریق راه‌های ارتباطی (فرم تماس با ما، ایمیل، تلگرام و…) با ما در میان بگذارید.

❯ در بعضی موارد کاربر بعد از خرید محصول دلایلی ارائه می‌کند که پذیرفته نیست و وجه پرداختی بازگردانده نمی‌شود. مواردی مانند: اشتباه در خرید محصول، باز نشدن فایل.

❯ چنانچه محصولی اشتباه خریداری شود، محصول جایگزین در صورت موجود بودن، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

نحوه ارائه پشتیبانی

❯ پشتیبانی محصول خریداری شده، رایگان و نامحدود است و هر زمان کاربر در مورد قالب خریداری شده، ایراد و سؤالی داشته باشد می‌تواند مطرح نماید.

محدوده پشتیبانی محصولات

❯ پشتیبانی جهت رفع ایرادات احتمالی در حین کار با محصول می‌باشد. مواردی مانند بهم ریختگی قالب، تغییر تنظیمات قالب و مواردی که کار صفحه آرایی را با مشکل مواجه می‌کند.

❯ چنانچه مواردی توسط کاربر بیان شود که جزو ایرادات قالب نباشد و مربوط به موارد جزئی صفحه آرایی فایل خود کاربر باشد، حتی‌الامکان پاسخ آن توسط پشتیبانی داده می‌شود. اما اگر مواردی جهت صفحه آرایی کامل، ویرایش و تنظیم نهایی فایل بیان شود نیاز به پرداخت هزینه از طرف کاربر دارد.

تغییرات قوانین

❯ سایت قالب پرو حق هرگونه ویرایش قوانین و شرایط مندرج در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای آگاهی از شرایط جدید، پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.